Förkyld

Här sitter jag förkyld som fan, täppt i hela skallen och med en hosta från helvetet. Vaknade halv fem med feber av att jag hostade och har inte kunnat somna om. Jag är allergisk mot noskapin så det blir ingen hostmedicin för mig, hatar cocillana för orkar inte gå runt och vara konstig i flera dar. Jag är så jävla hungrig, fick knappt i mig något igår och frukosten börjar åtta, alltså om en timme. Jag har chips på rummet men hur näringsrikt är det till frukost när jag känner att kroppen behöver massa citrusfrukter och spenat för att bli frisk. Innan den här skiten kom hade jag inte varit förkyld sen våren 2013 och då var jag inte ens förkyld utan hade lunginflammation. Jag trodde liksom att jag var immun nu. Men icke.

Hoppas att den här kroppsliga sjukan tar bort den vanliga sjukan som jag har lite. Inte för att jag tror det. Jag hostade till då när jag absolut inte fick hosta till och det blir nog inte så bra det där. Skit samma.

Lämna en kommentar