Största möjliga tystnad

För att må bra för att kunna använda min hjärna för att för att kunna sluta medicinera för att kunna vara vaken för att kunna gå utomhus så behöver jag att det blir tyst. Jag behöver att mina tankar slutar klippas av, jag behöver att sluta fastna. för att kunna hålla uppmärksamheten, röda trådar! Jag behöver att vara i fred! Jag vill inte äta en mindre överdos tabletter var dag jag vill inte bo i ett kaos jag vill inte behöva inkontinensskydd när jag sover jag vill inte dregla obehindrat jag vill inte bära på 40 kilos övervikt jag vill inte vakna 5 gånger om natten jag vill inte sitta i soffan och glo som ett jävla fån för att kroppen inte lyder OCH jag VILL INTE HÖRA ERAN BULLSHIT så

Låt mig stänga av. Låt mig stänga av det. Snälla får jag sova i natt

Jag vill bara kunna stänga av det så att jag kan fokusera på något såsom tex en serie det har kommit många bra som jag vill se nu men jag kan inte hålla i min uppmärksamhet

För fan.

Lämna en kommentar