Julen

Det har väl varit bra. Det är allt jag tänker säga. Eller who am I kidding jag kan ju aldrig stanna vid att säga bara en sak så här kommer det.

Jag hoppas ni som läser har haft en god jul även om jag läst att vissa av er inte riktigt haft det.

Jag är välsignad att jag fick fira den här julen hemma med min familj. Det var kul att träffa brodern min och katten. Fick fina presenter, mycket mer än jag brukar få, och gav fina presenter också. Det blev lite mycket alkohol kanske. Men det kan man ju sova bort.

Juldagen till ära ska jag träffa min bästa vän och hennes familj och fira lite. Imorgon åker jag tillbaka till behandlingshemmet, och på grund av vissa saker som har hänt i förrgår så tänker jag skita i hela jävla behandlingen nu och bara ge mig fan på att förstöra allt för nu har de gjort jättefel och de ska fan få, och jag är ju en sån som straffar andra genom att förstöra för mig själv, så det ser jag inte fram emot.

Men julen fick vara bra i alla fall. Det var ju tur.

Lämna en kommentar